sahil 9 ayılık

günler su gibi akıp geçiyor daha dün doğan kızım 7 nisanda 9 aylık oldu. 9. ayda boyumuz 72 cm kilomuz ise 8.750 gr.  hala dişimiz yok 2 aydan fazla alttan beyazlık gözüküyor fakat henüz çıkamadı bundan dolayı biraz huzursuz bugünlerde.   birde bu ay hortlayan alerji durumumuz var. gözünün altında ve kızarık sivilceler cıktı nedenini araştırıyoruz bu aralar bu hafta yumurta hiç vermedik ama yine cıktı o sivilceler o nedenle yumurtadan dolayı olmadığını düşünüyorum. her gün kahvaltıda ceviz veriyoruz sıra onda bu hafta onu keseceğiz. zaten muz çilek, portakal bal ve kivi vermiyorum alerjin olduklarından dolayı bir yasında başlayacağız. Sahil yürüteci hiç sevmemişti içinde durmuyordu ama dün ilk kez yürüteç de durduğu gibi telefon aşkına yürüteç de yürüdü hatta telefonu kapmak için koştu resmen çok tatlıydı . 2 haftadan fazladır zaten ellerini tutup yürüyoruz yürümeyi o kadar çok sevdi ki oturmuyor o nedenle belim bittik durumda iki büklüm geziyorum artık. 🙂  Kahkahalarla kendi etrafında yuvarlanmaya da bu ay başladı sahil, emeklemek hala yok ama sürünerek geriye doğru gidiyor 🙂 . ahhh birde uyku sorunumuz çıktı 8. ayın sonunda sabah 4- 5 gibi uyanıyor artık  artık uykusuzluk  kalan annelerin neler yaşadığını daha iyi anlıyorum sahil yeni doğduğunda bile bu kadar uykusuz kaldığımı hatırlamıyorum umarım kısa sürede eski uyuduğumuz günlere döneriz çok şey istiyorum farkındayım :)…

Bir Cevap Yazın

