MİM 2

sevgili aybala beni mimlemiş sorularda baya ilginç doğrusu. bakalım cevaplayabilecekmiyim güzelce 🙂

1.su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

C: Su olurdum . nedeni suyu çok sevmem birazda ada da yaşadığuımdan dolayı galiba. genelde su gibi durgunum ama sinirli olduğumda tsunami yaratabilirim .

2.taş olsan nerenin taşı olurdun?

C: Ailemin yaşadığı evin bahçesindeki taş olmak isterdim çocukluğumun güzel anıları hep orda …

3. neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

C: sevdiği birini kaybeden birinin karşısında susardım cünkü sevdiğini kaybeden birine ne söylersen söyle acısı asla azalmaz böyle durumlarda susmak ve sarılmak lazım .

4. kusur olsan nasıl bir “kusur” olurdun?

C: ‘İnat ‘ olurdum. bazen inatcı olmak iyi olabilir ama bazen pekte bir iyi huy değildir.

5. küfür olsan ne olurdun? kime savrulurdun?

C: küfürle aram hiç iyi değildir kullanmıyorum  ama küfür olsam eğer ben senin…..  gibi bir küfür  olurdum

6. esir olsan neyin veya kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

C: ailem esiri olurdum yani sevgi esiri 🙂

7. bir suç olsan “nasıl” bir suç olurdun?

C: hımmm suç olmasam daha iyi ( aklıma cevap gelmedi)

8. topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?

karşısındaki kişilere saygı duyan ve kendine güvenen bireyler yetiştirirdim.

9. sayılmadığında ne hissedersin?

aslında kimin saymadığına bağlı samimi olmadığım biriyse hiç umursamam . ama sevdiğim biriyse kendi kendimi yerim günlerce düşünürüm ta ki hasta olana kadar.

10. bir “oyun” oynasan ne oynardın?

çocukluğumda ki oyunlardan biri olan saklambaç oynamak isterdim 🙂

bende tubanee  ve  bir meleğin günlüğü nü mimliyorum 🙂

MİM 2” üzerine 4 düşünce

  1. Ne güzeldi değil mi çocukluğumuzdaki oyunlar:)Çok güzel bir mim bu,çok teşekkürler:)Tsunami’yi çok sevdim,sakin insanın parlaması da fena olur:))

    • evet hala hiç sıkılmadan oynaya bilirim ki oynamak için kızımın büyümesini bekliyorum 🙂 evet çok sakin ve sabırlıyımdır ama sinir oluncada gözüm hiçbirşey görmez ki çokta ıyı değil 🙂

Bir Cevap Yazın

